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†Mango Mangüé
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457 :†Mango Mangüé[sage]:2017/10/17(火) 00:01:19.290614 ID:zmufIdUz0
Interviews with Harada on Tutorial Mode, Tekken 7 Development and the Future
http://www.avoidingthepuddle.com/news/2017/10/16/interviews-with-harada-on-tutorial-mode-tekken-7-development.html

Interview: Talking Tekken 7 DLC, Development, and Future Plans with Director Harada
http://www.pushsquare.com/news/2017/10/interview_talking_tekken_7_dlc_development_and_future_plans_with_director_harada

On future DLC / update plans and returning characters:
将来のDLC /更新計画と戻り文字について:

Originally I was quite against paid DLC during the Tekken Tag 2 era so I made it free but it does take a lot of money to develop characters, content and make fixes to the game.
Support is typically ended 2-3 months after release. Having a season pass would allow new characters to be provided and continue support of the game making fixes and balance changes for at least a year post launch.
This is something we were able to get the company to agree with. I feel the season pass is necessary as it costs so much money and time to develop new content. It’s difficult for companies to release new characters for free after launch.
もともと私はTekken Tag 2時代にDLCを支払ったのとはかなり違っていましたので、無料で作ったのですが、キャラクターやコンテンツを開発してゲームに修正するのに多額の費用がかかります。サポートは通常、リリース後2?3ヶ月で終了します。
シーズンをパスすることで、新しいキャラクターが提供され、少なくとも1年後に修正やバランスの変更を行うゲームのサポートが継続されます。これは同社に同意させることができたものです。
私は、新しいコンテンツを開発するのに多大な費用と時間を要するため、シーズン・パスが必要だと感じています。発売後に企業が新しいキャラクターを無料でリリースすることは困難です。

That being said, I understand that people want to see returning characters implemented to the game but it is not so simple. If you just made all of the same characters from the past instalments you are going to have people who say, 'there is nothing new, give me new characters'.
If you then take all the characters you’ve ever made and then put them in one game with the addition of new characters, it will be too much. For Tekken Tag 2 this was a problem that occurred.
つまり、私は人々がゲームに実装された文字を返すのを見たいと思っていますが、それほど単純ではありません。
過去の記事から同じ文字をすべて作成しただけでは、「新しいものはありません。私に新しい文字を教えてください」という人がいます。
あなたが今まで作ったキャラクターをすべて持ってきて、新しいキャラクターを追加して1つのゲームに入れると、それはあまりにも多くなります。Tekken Tag 2の場合、これは発生した問題でした。

If you have a game which only has 5 characters, it won’t be difficult to learn because you only have to learn to fight against only five characters. What about a game with 50 characters?
あなたが5文字しか持っていないゲームを持っているなら、5文字しか戦わないことを学ばなければならないので、学ぶのは難しくありません。50文字のゲームはどうですか?

Many different players say that they want to see returning characters but also want the game to be accessible.
This is not a simple problem and we struggle to figure the optimal number of characters for a fighting game to keep it accessible.
There is also the issue of what to do with characters that didn’t return and how DLC should be handled. It is still something I struggle with.
多くの異なるプレイヤーは、文字を戻すことを見たいと思っているだけでなく、ゲームにアクセスしたいと思っていると言います。
これは単純な問題ではなく、戦闘ゲームに最適な文字数を把握してアクセスしやすくするために苦労しています。また、返されなかった文字とDLCの処理方法についても問題があります。それはまだ私が苦労しているものです。
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